czwartek, 4 czerwca 2015

Krótka informacja przed rozdziałem!

Cześć Misiaki!
Ponad rok temu nagle straciłam cały humor, wenę i czas, aby napisać jakikolwiek rozdział. Wczoraj postanowiłam, że rozpocznę/kontynuuje ten blog, (bo akurat na nim najbardziej mi zależy...) a inne zawieszę. Rozdziały będą systematycznie się pojawiać, przynajmniej mam taką nadzieję... Rozdział pojawi się jutro lub w najgorszym przypadku w niedzielę. Ruszam dupę, ponieważ mój humor się poprawia, wena wraca, a czasu mam w cholerę!

+ Kiedy będę mogła, raczej zmienię nazwę z "Księżniczka Sasydża" na "Księżniczka Hope" ze względu na to, abyście nadal pisali do mnie "Hope", "Hope-chan". Ponieważ jakoś do tego przywykłam...

Wasza leniwa Hope!

10 komentarzy:

  1. Ohayo!
    Zapowiada się na to, że blog rusza pełną parą.
    Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko przypomnieć sobie prolog i czekać na I rozdział.
    Powodzenia .~
    Rie Chan.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że ponownie ruszasz z blogiem. Szkoda, że tylko z tym jednym, ale ważne, że nowe rozdziały zaczną się pojawiać już niebawem.
    Mam jeszcze pytanko blog o tytule "Bez przerwy myślę o tobie " też należał do Ciebie jak dobrze pamiętam. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić. Będziesz go jeszcze kiedyś kontynuować czy raczej nie? Bardzo bym chciała przeczytać ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili myślę, że będę kontynuować tamtego bloga. Chociaż pomieszałam trochę fabułę i teraz jest mi strasznie ciężko pisać tą historię. Aczkolwiek, ciągle myślę o tym blogu, bo był moim pierwszym i nie ukrywam, przywiązałam się jakoś do niego. Nie chcę go tak zostawiać. Raczej poprawie troszkę fabułę i cały zarys historii i będę go kontynuować. Oczywiście, jeżeli mi się uda :)
      Pozdrawiam i cieszę się, że podoba Ci się tamten blog T^T

      Usuń
    2. To bardzo się cieszę, że masz zamiar go kontynuować. Uwielbiam tamtego bloga :). Jakiś czas temu na niego weszłam i pisze, że został usunięty to aż się przeraziłam, więc teraz zaciskam mocno kciuki, żeby Ci się z nim udało.
      Z niecierpliwością będę wyczekiwała rozdziałów. Przesyłam jak najwięcej wenki. Do następnego :**.

      Usuń
  3. CIESZĘ SIĘ, TAK BAŁDZO~! PISZ SZYBKO~!

    OdpowiedzUsuń
  4. NARESZCIE!
    Nawet nie wiesz jak długo czekałam na ten dzień!
    Tylko szkoda, że tamte zawieszasz ;__;
    Ale przynajmniej coś :v
    Mam nadzieję, że je kiedyś odnowisz.
    No nic!
    Pozdrawiam i wysyłam tiry weny!
    ~Bye

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie :)
    http://paranormalactivityclub.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 月は夜に輝く。- Księżyc świeci w nocy

    W Fairy Tail zabawa trwa w najlepsze. Jest już piąty dzień Festiwalu Kolorów - Niebieski, a do końca pozostało jeszcze, pół dnia Niebieskiego oraz Fioletowy. Kiedy ma nadejść koniec dnia szóstego na obrzeżach Magnolii dzieje się coś niepokojącego. Jednak nikt ze względu na zabawy tego nie zauważa.
    Jest to jednocześnie koniec, jak i początek.
    http://niebieski-dzien.blogspot.com/
    Serdecznie cię zapraszam~~

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Od czerwca, w którym zapowiadałaś wielki powrót, cisza. Co się dzieje, Hope? Wrócisz tu jeszcze? Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, jak znajdziesz wolną chwilę: http://fairytail-another-story.blogspot.com/. A jeśli nie planujesz czytać to weź chociaż udział w sondzie. Im więcej osób zagłosuje, tym wiarygodniejszy wynik uzyskam :).

    3maj się cieplutko,

    R :).

    OdpowiedzUsuń
  8. TINIAART - TITSITE - Titanium Head - Tiandanium Arts
    TINIAART, TITIANWOOD, edc titanium IL. - Tiandanium Arts, Inc. offers a ion chrome vs titanium wide range of products micro touch titanium trimmer and services including jewelry and titanium damascus knives jewelry, revlon titanium max edition corsages, facials,

    OdpowiedzUsuń